Tema: Re: Ar galima gręžti magnetą?
Autorius: Sail
Data: 2016-12-08 15:28:23
Nuo kamino priklauso, bet is praktikos tai normaliais rezimais budavo iki
200. Uzsiziopsojus ir neuzdarius laiku dureliu esu mates >300.

DS18B2 turetu iskepti. Nors, jei granulinis, jei toliau nuo katilo - gal but
ir gyvens. Jei koks spizinis viadrusas, tada imho be sansu. Nerzaveikes
indeklas, ir tas pamelynuoja.