Tema: Re: Ar galima gręžti magnetą?
Autorius: Saulekas
Data: 2016-12-08 15:18:10
Kiek magnetas ant kamino prilipes kabes, feritiniai magnetai  gi turi max
temperatura, kuria pasiekus magnetas issimagnetina, google raso,
 taigi pagal mane konstrukcija kaminas ir magnetas - nepatikima, geriau jau
apkaba, ar kokia nerzaveikos kniede kaminan, ar koks varztas su
konstrukcija.
Cia mano tokios mintys.