Tema: Re: OT: Siunta is UK
Autorius: Lapinas
Data: 2016-12-05 12:17:01
Nu tai muitinėj guli į kampą numesta, ištrauks - pamatysi įrašą, kad
Rodunios plente guli.
Buvo man toks bajeris, tai ar ne dvi savaites siunta ore kabojo. Bet ne iš
Royalmailo.
O iš Royalmailo buvo, kad mėnesį laukiau be jokių įrašų, ten tai išvis
topinis bajeris: siunta nukeliavo į Indiją, ten apsižiūrėjo, kad Lithuania
ir išsiuntė, tada ji nukeliavo į почта.ру. Anie pamatė, kad pakuotė
praplėšta ir seriant trūko ar tai 2 ar tai 4 gramų, sudarė komisiją, pridėjo
gromatą, mol taip ir taip, tokią gavom, nieko nežinom, jei norit - rašykit
pretenziją ir išsiuntė Lietuvon. Lietuva gavo, sudarė irgi komisiją, surašė
raštą, mol gavom praplėštą ir gali kreiptis su pretenzija.

Žodžiu, kolenvalo padėties daviklis pakeliavo po Europą, Aziją už dyką.