Tema: Re: Laidai
Autorius: Night
Data: 2016-11-08 19:59:09
Laukti gali ir parą, bet jei paskui nebus kontakto - nepadės. Čia kaip su
mentų ekipažu. Iš mano patirties, jei dyzelis, ir jei akumas voobšče miręs,
nu nedega net lemputės skydelyje, laukti užtenka kol ramiai surūkai
cigaretę. O pastumti ne visada yra galimybių - pvz. sunkus auto, silpnas
stūmikas, prisnigta ir panašiai. Bet kaip sakant jei laidai tamstai
neveikia - belieka stūmimas, bet kuriuo atveju intelekto mažiau
reikalauja...