Tema: Re: Laidai
Autorius: eMJei
Data: 2016-11-08 10:56:12
dar vienas su prisiuta galva :)? tai kokia ta laidu prasme? pajungti is
vakaro kad ryte uzsikurtu? as cia kazko nesuprantu? man rodos ju prasme
paprasta, jei akuma nera mires, o tik priduses tai laidai nuo donoro
turetu buti pakankamas reikalas masinai uzvesti bet kazkokio ypatingo
cackinimosi. Kiek tau kaimynu tarkim anskti ryte gales laukti "kol 30
min pasikraudinesi"?? prisiutos galvos jus. pajungiau, nesikuria,
palaukiau 5-10 min, turi uzsikurti. mano praktikoje nepadejo. pazaidus
su laidais (NEKINISKI, KAIMYNO, STORI VARINIAI BRANGUS) paprasiau
kaimyna stumtelt, 10 metru ir vaziuoju. kam tie laidai? visos masinos,
tiesa , dyzeliai.