Tema: Re: ICSP jungtis
Autorius: Gediminas
Data: 2016-10-13 15:49:46
Varza skirta apsaugai. Gali det, gali nedet. Pagrindem funkcijom tai
netures itakos. Galbut tam EPROMe nieko brangaus nera. Gal varzos
projekte per brangiai kainuoja, gal vietos nera. Galbut CPU resete laiko
tvarkingus 5 ar 3.3V. Galbut paleidziant norisi hardcore apturet. Zodz
kokie 148 atvejai kada prireikia smegenis pasukiot ir atsakyt reik ar
nereik. Cia tik "know-how" pasidalinau. Itariu and Atmegos tavo atveju
neprireiks tu varzu. Bet jei kas neveiks zinosi kur slieku ieskot.