Tema: Re: ICSP jungtis
Autorius: Shadowed
Data: 2016-10-13 15:09:18
Cia visiems atvejams ta varza ar tik EEPROM ? Pas mane jauciu ten bus tik
CAN konverteris. Bet su laiku gali ir daugiau ko nors priaugt...

"Gediminas"  parašė naujienų news:ntnr55$7aj$1@trimpas.omnitel.net...

Ant epromo ar ko nors kito CS signalo uzdeti pull-up varza. Nes ne pas
visus GPIO lygiai lengvai prognozuojami reseto busenoj.