Tema: Re: Reikia keliu nesamoniu nupirkti
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-10-06 23:52:38
On 2016-10-06 20:32, Signalizacija wrote:
> Šiaip pasizaisk su dazniais, gal pataikysi koki laisvesni kanaliuka

Problema ta, kad tas akg mikrofono modelis neleidzia keisti daznio -
daznis fiksuojamas gamykloje. Tas modelis, kuris leidzia keisti daznius,
kainuoja kazkur pora kartu daugiau :-) Del to ir rekomendavau pirkti
arba pilnai skaitmenini (turiu as ta akg skaitmenini instaliuota
sistemoje - veikia puikiai, jokiu trukdziu, tik atstumas nera didelis.
Operacinei uztenka. Naudoju operacineje chirurgui telekonferencijai. O
va auditorijoje reikejo pigiau prasisukti - teko deti laidini. Jei kada
atsiras pinigu - desiu skaitmenini.

Audrius K.

P.S. Kas man vis tik keista - kad kai kada yra trukdiai, kai kada - ne.
Jei tai televizija - turetu buti pastoviai. O cia tarsi kazkas kazka
atsinese i auditorija, ir ta kazka gaudo (pakol buvo tuscia auditorija -
veike, susedo zmones - kazka gaudo. Po pietu liko maziau - vel veikia.
Kitoje vietoje irgi tai veikia, tai ne.  Pagal lietuvos standartus
turetu buti kazkur virs 800MHz mikrofonas (tas pats modelis gali buti ir
tokio daznio, taciau kazkodel i lietuva uzveze zemesnio daznio, kuris,
kaip minimum, pjaunasi su televizija)