Tema: Re: Reikia keliu nesamoniu nupirkti
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-10-06 15:15:17
On 2016-10-06 12:18, Signalizacija wrote:
> 4G lipa. Bet čia jau senas bajeris, keliu metu senumo.

Gal ir taip. Taciau tas mikrafas pirktas lietuvoj pries menesi is
imones, preekiaujancios pro audio iranga. Kazkaip mane neturetu dominti
dazniai - juk ne is kinijos ar ebejaus atsiveziau. Daigtas, padamintas
pro audio irangos gamintojo, skirtas Eu, dabar pardavinejamas. Tarp
kitko, siuo metu pas mane namuose testuojant veikia gerai. Daznis
660.700MHz.

Audrius K.