Tema: Re: Mazas DIY
Autorius: Darius-B
Data: 2016-09-19 20:47:55
Is pradziu gal uzknisdavo, bet dabar pripratau ir visai neuzknisa. O siaip
kartais visai patinka kai tenka pirmam prie sviesaforo sustoti ir laukti
kelias minutes. O jeigu uzknisa taigi ne problema kiekviena karta uzvedus
varikli knopke paspausti, kad start/stop issijungtu.

"Dainiushas"  wrote in message news:nrp3s6$m9r$1@trimpas.omnitel.net...

tai aš suprantu, man tik keista kad gatavų nėra, nes užpisa ta huinia
visą pasaulį nx. Ir dažnu atveju taip paprastai neišsikoduoja.