Tema: Re: Mazas DIY
Autorius: Night
Data: 2016-09-19 14:25:22
Neturiu, su kuo valdikli programuoti, bet maciau, kad programatorius
kelis eurus kainuoja. Visai idomu gal butu pasigilinti ir issiaiskinti,
kaip tai daroma. Man kazkaip patiko variantas su skyleta montazine
plokste, nes cia daugiau idomumas paties proceso, nei reikiamybe
rezultato :) Supratau, kad PCB spausdinimas atpuola :)