Tema: Re: multimetrai
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-08-24 23:13:08
Turint omenį, kad seniau 220v per tarybini telefono laidą paleisdavo ir
visiem px buvo, tai jau šis tas :)

Bet gero mastecho prie įrankių neįmesi, o kai netikėtai prireikia kur
nuvažiavus ką pakrapštyt, šitas šūdas ima ir praverčia.. Jo batareika už
jį brangesnė šiaip, ir jei pamirštu išjungt - per 3 valandas būna amen.