Tema: Re: multimetrai
Autorius: st
Data: 2016-08-24 12:55:39
nezinau, ar karma ar kas, bet man po poros metu naudojimo mastechais reikia
daznai "pragroti" rankenele, kad isijungtu. vienas ju ms8226t, kito poranka
neturiu, bet geltonas, panasaus kalibro. pirkti lemonoj, dabar ziuriu jau
nelabai ir guglinasi jis. kitu neturejai normalesniu, neturiu kaip palygint

"Dovydas"  parašė naujienų news:npjm0b$9ep$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

noriu pasidovanot nauja multimetra uz iki kokiu 50eur. butu turbut mastech
arba unit gamintojas uz tiek euriuku. koks modelis verciausias demesiaus gal
domejotes?

iki siol vis pirkdavau pigiausius mastechus po ~7eur gal, tai ju
funkcionalumo ir tikslumo uztenka, bet nusilaksto laidai man per ~pusmeti ir
tenka ismest tiesiog :) dabar gal geresni galvoju pamegint :)

Dovydas