Tema: Re: diodiko analogas..
Autorius: Laimis
Data: 2016-08-17 17:48:56
MRT rašė:

> Radau kita samsa 22".. juzeris dirba, laiko yra, galiu patingeti..
> Gal kokiam srote rasiu nereiks keliu simtu metru iki rcl'o sliauzt :)
> Foto prisegu.. o del pabandymo su bet kokiu - per zalias as agurkas,
> kad taip bandyt.. jau geriau nupirkt uz 12 centuku tinkamesni idioTa -
> bus ir priezasties patvirtinimas ir kazkiek % tikimybes, kad perlituot
> nereiks.

Mintis buvo ta, kad tas diodas (sudegęs ar ne) nėra pagrindinė
užsilenkimo ir neveikimo priežastis. Kai jis užsilenkė, tai yra didelė
tikimybė, kad užsilenkė ir fet'as. Patikrinimui ar gali tai apskritai
sutvarkyti ir siūlau pirma pakeisti diodą, nes iš esmės tinka bet koks
(recover'io charakteristikos nėra kritiškos veikimui; jei veiks, tai
paieškosi tinkančio)