Tema: Re: diodiko analogas..
Autorius: MRT
Data: 2016-08-17 17:30:41

> Siūlau pirma pabandyti bet kokį diodą (pagal srovę/įtampą) priežasties patvirtinimui, nes tai snubber'is (recover'is nėra tiek
> kritiškas maitinimo blokui veikti) ir jei dėl to diodo neveikia, tai veikiausiai (jau) neveikia ne tik dėl jo... :-)

Radau kita samsa 22".. juzeris dirba, laiko yra, galiu patingeti..
Gal kokiam srote rasiu nereiks keliu simtu metru iki rcl'o sliauzt :)
Foto prisegu.. o del pabandymo su bet kokiu - per zalias as agurkas,
kad taip bandyt.. jau geriau nupirkt uz 12 centuku tinkamesni idioTa -
bus ir priezasties patvirtinimas ir kazkiek % tikimybes, kad perlituot nereiks.