Tema: Re: Trumpalaikiai elektros dinginejimai ..
Autorius: do
Data: 2016-07-17 14:33:54
Paziurejau bateriju kainas, kazkada vistiek teks keisti - linksmai atrodo -
uz balos 30-40 doleriu, pas mus 60-70 euru, ir tai nelabai kas turi..
Cia stebuklas kazkoks ar galima kazka suvargalint is 2 kinietisku?
http://www.bhphotovideo.com/images/images2500x2500/apc_apcrbc123_replacement_battery_cartridge_1145417.jpg