Tema: Re: Trumpalaikiai elektros dinginejimai ..
Autorius: vytjon
Data: 2016-07-15 13:17:43
On 2016-07-15 12:10, do wrote:
> Pas mane paskutini menesi pastoviai, koki 10 kart per diena sekundes
> daliai dingineja elektra - ne tiek kad issijunginetu prietaisai, bet
> lemputes sumirksi. O UPS'as eina is proto vargsas. ESO nieko nezino,
> sako kreipkis pas namo komendanta, tegu ziuri ivadine spinta, tas nieko
> nesupranta, sako kad viskas ok... Ku daryc???? Kaunas, Silainiai,
> daugiabutisble.... Elektros prietaisu yra ivairiu - kondyske,
> el.virykle, indaplove, skalbianke, el.virdulys, bet rysio, kad galeciau
> susieti su konkreciu irenginiu nerandu. Dinginejimai kartojasi ir kai
> [...]

   IMHO kažkur tarp UPS'o ir įvado blogas laidų kontaktas. Jeigu pas
kaimynus viskas tvarkoj - tikrinti laidus prie automatukų, skaitiklio.
Jeigu ir pas kaimynus mirga - laidai kibirkščiuoja kažkur tarp laiptinės
skydelio ir namo įvado.
   Nieko nedarant, gedimas po kurio laiko taps akivaizdus - arba viso
labo nudegs laidas, arba kils gaisras.