Tema: Re: Keli klausimai apie Altium'a
Autorius: Darius-B
Data: 2016-03-12 23:17:04
"Idomu kaip reiktu aprasyti induktoriaus "isejimo" pina switching DC-DC" -
gal kaip open collector, drain, source,...
Jeigu tokiose vietose kyla problemos tai tada darai funkcini bloka kurio
visi pinai tiksliai apibrezti atsizvelgiant i visos sistemos specifikacija.
o jeigu ir tai sudaro kazkokias problemas tai problema visai ne projektavimo
programoje.

"Gediminas"  wrote in message news:nc1sae$h28$1@trimpas.omnitel.net...

Ir kaip tai atrodo komponentu kurie turi kelis skirtingus maitinimus.
Arba maitinimu intervalas pvz nuo 1.5V iki 5.5V. Arba toks paprastas
komponentas kaip loginiu lygiu konverteris. Turi du skirtingus maistus
abu gali buti nuo tarkim 1.6V iki 5.5V. Vienoj schemoj keiciu is 3.3V i
1.8V. Kitoj is 3.3V i 2.5V. Ir del kiekvieno projektelio siulai
susikurti naujus komponentus? Gal tiesiog paprasciau perbegti su patogiu
tulsu, kad ir visus 20 lapu, nei bandyt konfiguruot automatika. Siaip
schemas tikrinti rankom netgi labai sveika. Mano dazniausiai
pasitaikanti klaida buna pamirsta Enable arba interupt koja. Kuris ERC
tai galetu aptikt?

Idomu kaip reiktu aprasyti induktoriaus "isejimo" pina switching DC-DC
keitiklyje. Power railas tai is jo iseina, o ne is mikruskes. Atrodo i
schema ziurint paprastai, bet kaip ta pasakyti ERC?