Tema: Re: Keli klausimai apie Altium'a
Autorius: Levas
Data: 2016-03-12 22:26:46
nuo visu klaidu tau ERC tikrai nepades (cia apie tavo induktoriu), cia
tik visokie keiksmazodziai padeda kai laikai rankose gatava PCB is
kinijos, o tavo induktorius kabo ore :P

O del tu kitu Vcc variantu. Du galimi variantai- sistema tikriausiai
puikiai leidzia override maitinimo laidus ir nedaro trumpu. Arba, kaip
senose dokumentacijose- 14 lapu su mikroschemu maitinimo pajungimais ir
decoupling caps. Ir kokie 3 lapai su pacia schema.

Kaip prikabintam faile... :)

--
Bye, Levas

--