Tema: Re: gero remontninko kineskopiniam Samsung TV Vilniuje
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-01 23:42:32
siaip isivyravo nuomone, kad geras meistras tas-kuris is sudo vaska isspaudzia. T.y apsieina be gamintojo manualo, rekomendaciju, vietoj brangiu originaliu detaliu -ka nors pritaiko, priderina ar suklijuoja. Tas tai tipo -geras. Taciau-kai neina taip kaip pridera visos f-jos ar neilgai, staiga pasidaro blogas. As nezinau kur teisybe, taciau normaliame pasaulyje-uzsakomos originalios detales, spec tepalas, priedai, originalus dirzeliai, laikikliai ir t.t. Va tada galima suteikti garantija, taciau pasakius kaina -vel burys nepatenkintu. Pvz-Bengo Ouverture dirzelis-50lt kainuoja, kazka panasaus Lemonoje galima rasti uz 1,5lt. Vizualiai -tarsi nesiskiria, taciau paciupinejes-uzmerktomis akimis pasakyciau kuris originalus. Kuri det? Pigu idesi-saunuolis, suradai kur gaut ir pigiai sutaisei. Brangu det? Vai, vai-kiek sukainavo, nuejai lengviausiu keliu,  o kad geras-gal ivertins tik po 7metu, kai vis dar veiks:) Ir taip su viskuo-rask analoga, kuo pigiau, kniskis internete, parinkinek.....ir kaltas lik! :)))))))