Tema: Re: gero remontninko kineskopiniam Samsung TV Vilniuje
Autorius: Evaldas
Data: 2009-06-01 23:16:37
"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
news:h01ce6$asq$1@trimpas.omnitel.net...
> pritariu Evaldui ir ....lenkiu galva pries tuos remontininkus, kurie
> vistik sugeba (pats esu mates!) ateje su lagamineliu, atsidaryt TV ant
> valgomo stalo, tarp aplink lakstanciu kliento vaiku

Nu tai ir as sugebedavau kol buvau jaunas ir nepatyres, tol teko dirbti pas
klientus.
Be abejo tarybiniu teliku negali lyginti su siandieniniais. Tada pries
isvaziuodamas stengdavausi kiek imanoma tiksliau suzinoti tikslia paciento
marke (neitiketina, bet tais 5...8 modeliu laikais tai buvo bene sunkiausia
dalis), o tada i lagamineli isimesti beveik visa pagrindiniu detaliu rinkini
atitinkanti paciento "kraujo grupe".