Tema: Re: Kam namu temperaturos kontrolerio ant arduino?
Autorius: Darius-B
Data: 2016-02-12 19:05:45
Butu gerai kad pats pasidalintum mintimis is kur pas kitaica atsiranda kelis
kartus pigesnes prekes.

"nerami_bite@freemail.lt>"  wrote in message

Labai vaikishka.
Tos pacios daineles karotjimas N kartu nieko bendro su realybe neturi ir
naudingos info tikrai nesuteikia.
As neskatinu pirkimo ar nepirkimo. Man idomu zinoti "100% brokuotu
daiktu" kelia iki realizacijos.
Jei zmogus zino - pasako. Nezino - emocijas vertetu pasilaikyti sau.