Tema: Re: Kam namu temperaturos kontrolerio ant arduino?
Autorius: Darius-B
Data: 2016-02-10 11:59:52
Dar su ta pacia ATmega buvo PullUp turi buti ne daugiau 100k o realiai apie
115K. Aisku, gal kokiam Arduinui ir px tai.

"Darius-B"  wrote in message news:n9f1ek$p3s$1@trimpas.omnitel.net...

gal ne taip parasiau. 100%, kad ATmega paimta is brokuotos partijos.
toks paprastas pvz ir pigaus kitaisko shudo: 7805 isejime 5.3V  ko neteko
matyti kai baigesi tarybines detales:) kitame tokiame paciame 5V

"For example John Smith"  wrote in message

Iš kur toks teiginys?
Ar kur nors tai paskelbta oficialiai ar čia tik marketinginiai mitai?