Tema: Re: Microchip'o MCU
Autorius: Darius-B
Data: 2015-11-18 18:23:29
Ka as ir sakau - automotive uztenka, kad veiktu 3-is metus:)

"Tomas D."  wrote in message news:n2i4f0$ttv$1@trimpas.omnitel.net...

Atsidaryk Farnell, nueik i 32bit mikrovaldikliu skyriu ir susirusiuok pagal
kaina. Kol daskrolinsi iki STM32 ar NXP, tai rasi pilna Freescale'u. Iki to
dar aisku yra siek tiek Atmeliu ir kastruotu Cypress'u.
Kitas dalykas: paieskok pigiausio ARM'o su Cortex-M4 coru. Jei taip paemus,
tai gal visu pirma bus dvidesimt pigiausiu, kol ateisi iki STM32...
Kas del kiekiu, tai Renesas, jei neklystu, pasaulyje yra Nr.1, todel
patikimumo manau labai daug.

Mes automotive naudojom Freescale, dabar perejom prie Renesas, bet ten ne
ARM'ai...