Tema: Re: Microchip'o MCU
Autorius: Darius-B
Data: 2015-11-17 20:23:26
Gal kas ir ziuri i Renesas, Freescale bet kad jie siuo metu neorentuoti i
smulkius vartotojus. Kainos neadekvacios, patikimumas zemiau uz tuos kurie
kainuoja 3..4x pigiau uz analogiska produkta.

"Tomas D."  wrote in message news:n2dl06$v68$1@trimpas.omnitel.net...

O i Renesas ar Freescale niekas pas mus neziuri? Kas del pinu lankstumo, tai
esu kazkoki Cortex-M0+ mates, kur pinai ten priskiriami vos ne bilekas
bilekur, kaip kokiam FPGA.