Tema: Ats.: Kam dedamas diodas ant lemputes maitinimo laido?
Autorius: siGis
Data: 2015-10-25 13:01:27
Nuo to ka gali pridirbti vartotojas saugotis nereikia nes jei zengiam
sita zingsni tai turetume saugotis ir nuo audru sauleje ir apskritai
nuo pasaulio pabaigos.

"Audrius K."  parašė naujienų news:n0iam9$a7q$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-10-25 08:50, Signalizacija wrote:
> O XXI amziuj saugikiai išnyko kaip ir mamutai?

Kai kada saugiklis ne iseitis. Kaip apsisaugoti nuo kokio savamokslio
elektriko, kuris prijungs prie lempos velniai zino ka, imanti 5x
didesne
srove ir vietoj saugiklio ikis viela, o po to traktorius uzsidegs? Ir
bus kaltas gamintojas, nes, mol, jo traktorius del neaisku ko
sudege....

Normaliai saugikliai siaip sau nedega. Dega tik su priezastimi. O
vartotojas daznai neranda priezasties ir ikisa vini vietoj
saugiklio...

Audrius K.
P.S. Pvz viename subaru jo rozeteje, skirtoje rukalu degikliui radau
idomu saugikli, ipresuota nekeiciamai prie pat centrinio kontakto.
Saugiklis sudega gerokai virsijus 10A imant is rozetes arba sugedus ir
perkaitus rukalu uzdegiliui. Keiciasi lizdo keitimo budu. Atrodytu,
debilizmas, taciau puikiai apsaugo nuo kokios nors nesamones
prijungimo
prie 10A rozetes arba sugedusio rukalu uzdegiklio. Abiem aptvejais
gali
kilti gaisras.

>>> spejimas.
>>> Taciau. Jeigu esant siuolaikinei elementinei bazei nuo