Tema: Ats.: Kam dedamas diodas ant lemputes maitinimo laido?
Autorius: siGis
Data: 2015-10-23 20:56:24
Nezinau kaip is tikruju tik perpasakoju ka man sake. Ima uz laika.
Gedima nustate. Ten kazka dar tam manitu dare, o uz papildomas dvi
valandas kelionei kiek supratau pats ukininkas nepanoro moketi.

Vargu ar tie elktronikai patys tuos agurkus augina, greiciau ju
moterys tuo uzsiima, o jiems tik atrodo kad moka :). Patikekit zinau
ka sakau. Darant viska paciam nuo A iki Ž geriausiu atveju uzaugs tik
taip kaip ir savaime uzaugtu kokio paukscio pasetas. Plonybiu auginime
ne maziau kaip elektronikoj, o neapibreztumu gerokai daugiau. Bet apie
agurkus as cia tik kaip vaizdinga palyginima kalbejau. Juk vien
agurkais pilvo nepasotinsi :). Beje kaip tik del to jiems ir teikiama
valstybes parama. Negerai tik, kad elektronikai ir daugybe kitu
riestanosiu nesuvokia kaip prekybos centrai maistu uzsipildo ir kokios
mintys kyla kai pilvas paesti negauna, o smegenys suvokia kad nera ir
is kur gauti.

Jei jau taip nukrypom tai ir patarimu pasidalinsiu. Neramus laikai
ateina. Deretu pasirupinti negendancio maisto atsargomis bent keletai
menesiu. Ramiai taip, be panikos. Tai, kad dabar turime ko paesti
visiskai nereiskia, kad turesim ir po menesio. Labai neramus laikai
ateina.

"Levas"  parašė naujienų news:n0dqnl$c80$1@trimpas.omnitel.net...

kazkaip keista, jei susitarime reikia moketi uz nepadaryta darba.

On 2015.10.23 20:15, siGis wrote:

> Aleliuja riestanosiai elektronscikai!!! Jeigu ukininkai nesugebetu
> rasti
> budu kaip isvengti tokiu firmu paslaugu kurioms ne pinigus moketi, o
> snukius dauzyti, puse jusu ir tiek pat zmonijos isdvestu is bado nes
> daugumas tai net agurko uzsiauginti nesugebetumet. Taip nutiktu
> todel,
> kad ukininkams labiau apsimoketu su lopeta arti, rankom seti ir
> dalgiu
> pjauti. Vat toks tas liurbiu pasaulelis.

Maciau daug "elektroniku" kurie moka auginti agurkus. Ir zymiai maziau
ukiniku kurie supranta elektronika.

Ir dar daugiau ukininku kurie uztveria kelius, jei jie patys
susifeilina.

--
Bye, Levas

--