Tema: Re: LED ir dviračio dinama..
Autorius: azartas
Data: 2015-05-04 10:18:23
6V 3W yra matyt su nominalia apkrova. Su mažesne apkrova arba išvis be jos
voltų iš dinamos gali užaugti iki 40. Schemos nuorodoje abejotinos, pvz
jei apkrova (LED) atsijungs, o schema liks prijungta prie dinamos, tai 4V
kondensatoriai iššaudys garantuotai. O ir apkrova turi būti rimta, kad
daugiau 4V nekiltų įtampa.
Su linijiniu reguliatorium (nuoroda į farnell) taip pat nieko rimto
nesigaus, nes jis kais nežmoniškai ir nemažą gabalą galios tiesiog
išpleškins tuščiai į orą.
Dinamai apkrova nėra kritinė, nebent ruošiatės prijungti būtent 3 vatų
LEDus. Tik tada jau ir ratas sunkiai suksis ir minti bus pastebimai
sunkiau.

Mano mintys iš praktikos būtų tokios.
Dinama yra silpnas įrenginys, todėl nesiūlyčiau orientuotis į tai, kad su
juo apsišviesit kelią. Geriau tai patikėti akumuliatoriniam prožektoriui.
Bus ir minti lengviau ir apšvietimo kokybė visiškai kita. O dinamai galima
palikti indikacines funkcijas - priekyje ir gale pastoviai šviečiančius
negalingus LED.
Maitinimui schemą naudoti rekomenduočiau switching regulator su pakankama
įtampos atsarga įėjime. Va čia maždaug į tą pusę daryta:
http://www.ktverkko.fi/~msmakela/electronics/dynamo5v/switching/index.en..html