Tema: Re: Vel TIE magnetinia varikliai:)
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-25 03:10:37
na, parasei viska teisingai. Pamirskim ta varikli. Taciau-kiek isradimu ar sekmingo produkto gamybos kelia pradejo , kokioje nors Dievo uzmirstoje palepeje, kaimynams sukiojant pirsta prie smilkinio? As manau, kad ir dabar gali gimti gera ideja ar netgi produktas kokio keistuolio dirbtuveje. As pvz manau, kad nebutinai ir desnius keisti, idant isdidumas nenukentetu. Pagamins kada kokia skraidancia lekste, pakoreguos erodinamikos desnius, ivesdami kokius koeficientus ir vualiai. Pasaulis dinamiskas. Ar galejo kas pries 10m galejo pagalvot, kad tulas  lt valstietis, turedamas GPRS imtuva-tiksliai gales perduoti kuriame kaimo taske sugedo jo traktorius? Pasinaudodamas kariniams tikslams sukurta JAV palydovu sistema? Kas siandien-pusiau stebuklas-po metu, kitu ziu -jau iprastas dalykas. Kodel energijos gavimas turetu but isimtis? Tegul nebuna -is nieko. Tegul buna is kokiu dalyku, kuriu netoli musu apsciai....juros bangavimo,  zmoniu masiu judejimo ar zemes traukos.