Tema: Re: Vel TIE magnetinia varikliai:)
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-21 13:01:36
kodel "IS NIEKO"? Jeigu stiklineje kolboje patalpinsime du magnetus-tarp ju nusistoves kazkoks tarpas (kolba neleis magnetams apsiversti) Ant vieno is ju-galime padet koki tai svori . Spustelejus ta svori-magnetinis laukas grazins ji i pradine padeti. Bus atliktas svorio grazinimo darbas? Panasiai veikia ir variklis-laiko pastovu tarpa ir tipo veiks kol neissimagnetins magnetai. O cia chebra-neimanoma, kur mokinaisi, fizika kartok :)  Reks zvilgterti-kas cia garsiausiai reiskesi :)