Tema: Re: e-bilieto rfid...
Autorius: Sigun
Data: 2009-05-17 15:01:16
LabaiNeSpauda rašė:
> Pvz. yra 4-5 vienodi. Tai kokia tikimybe, kad vienu metu visi ylips?
> O praejus 10-15 min., jau px.

Dauguma nuolatinių turėtojų važinėja į darbą\paskaitas. T.y.
daug maž tuo pačiu metu. O jei jau prieisi iki to, kad
pradėsi skambintis - aš važiuoju dabar, tai tu jau važiuok
po 10 min, tai kyla klausimas ar keliasdešimt Lt verta to?
Be abejo vaikams kaip pažaidimas gal ir sueitų, bet suaugusiam
žmogui užsiiminėt tokiais niekais dėl keliasdešimt Lt/mėn?

 > Be to, jei yra nuolatinis e bilietas, tai ka tu ten kur matysi?

Matysi bilieto kodą ir pvz. apmokėjimų duombazės žurnale, kad
tokio kodo jau ieškojai prieš kelias minutes.

Sig.