Tema: Re: e-bilieto rfid...
Autorius: Levas
Data: 2009-05-17 09:10:31
1. nebutinai maitinti is radio bangu, galima ir batarke. Gal nereikia korteles kazkur ikisti- gal uztenka pamakaluoti per atstuma? Kad tada RFID jei reikia kazkur ikisti.
2. Jei Lietuviai pataupe kaip visada ir panaudojo paprasta RFID kuris naudojamas gyvuliams ar kokiom dezem identifikuoti tai emuliatorius galimas. Jei ivyko stebuklas ir RFID su kripto moduliu, tai galima nesivarginti.
3. Kortele nesipildo, pasipildo duombaze. Todel vienintelis sukciavimo variantas- klonuoti korteles ir vaziuoti keliems blogieciems su ta pacia kortele. Uz kelione vistiek reikes moketi. Jei softa rase protingas zmogus, po pirmos registracijos, kad kortele vienu metu skirtinguose miesto rajonuose ji turetu uzblkuoti.
4. O man nepatinka, kad galima tave trakinti pagal kortele.
--
Bye, Levas