Tema: Re: priboras meluoja?
Autorius: Laimis
Data: 2009-05-11 01:41:31
krx rašė:

> Aš tai skaitau, kad kol prietaisas sugeba atlikti jam paskirtą funkciją,
> juo reikia naudotis, iki jis visiškai fiziškai sudils, arba morališkis
> pakeitimas taps neišvengiamas. Bet apsigaudinėti dėl tikslumo manau
> neverta, tuo labiau reikia lyginti savo kainų katogorijoje, o ne su
> kinietiška pigiena...

Aš neginčiju, kad yra modernių, žymiai tikslesnių, funkcionalesnių
prietaisų.

Tik (eilinis, pigus) testeris (jei jis ne profesinis įrankis, nors ir
tokių atvejų pasitaiko) kaip daiktas, kuris gali atlikti funkciją ir
todėl yra namuose, garaže, automobilyje, mano įsitikinimu, nėra
geresnis, už morališkai pasenusį sovietinį griozdą...