Tema: Re: priboras meluoja?
Autorius: Laimis
Data: 2009-05-10 23:45:33
Bone Daddy rašė:
> Jie keliauja i siukslyna del siu priezasciu;
> 1. Moraliskai pasene.
> 2. Griozdas. Dabartinis delno didumo ir tikslesnis ir patogesnis.
> 3. Matuojant butina laikyt horizontaliai.
> 4. Perjungus Ommetro diapazonus butina kiekviena karta koreguot
> 5. per 20 ar daugiau metu, paseno jo plastmasines dalys, prarado savo
> savybes. pav, tie apsaugos automatukai..  kontaktai, perjungejai.
> 6. Bijo sutrenkimu, gali paprasciausiai nuluzt galvutes ashis.
> 7. nera super tikslus.

Viskas daugmaž teisingai išskyrus tikslumą; jis neretai būna geresnis
(ar bent jau paklaidos tikrai žinomos), nei tūlo kinietiško telpančio į
delną...
Sovietiniai būdavo rankutėmis kalibruojami, tech. pase paklaidos,
techninės charakteristikos, įvairios naudojimo sąlygos, aplinkybės
surašytos (įtampos formos, dažniai, nukrypimai, kt.), viskas „po
serijiniu numeriuku ir parašiuku“, su plomba...
(galima pasitikėti kokybe ir deklaruotomis charakteristikomis)
O kinietiški?
(kinietiškų tikslumas gal ir nurodomas kiek geresnis, bet kuo/ar jis
(pa)grįstas -- išorine dekalaracija, „plastmasine“ (na, atitinkama,
neretai abejotina) pačio gaminio ir darbo kokybe, konvejeriu (šekit kiek
mes jums žaisliukų prikleposim)...?

Kita vertus, pats turiu Ц4380 (kažkokį modifikuotą, geležinėje-
cinkuotoje, užsidarančioje dėžutėje, tad nešiojimui ir tampymui pats
tas) ir tarnauja jis man ~15 metų (~5 metus ir ganėtinai intensyviai).
Dar ~5 metus juo retsykiais naudojosi tėvas.
Nepasakyčiau, kad plastmasės ir (per)jungikliai jau atitarnavo ar
„pavargo“. Tikrai nesudrožtas (būklės vaizdas panašus į klausimo
attoriaus paveiksliuke įamžinto egzemplioriaus). Veikia. Patikimai.

Sakysi sentimentai? Galbūt/turbūt, bet ar kartais nepagauni savęs
abejonės momente, kai delne eilinis (kaip čia aptakiau išsireiškus --
nebrangus) mastech'as, matuoji kažką, keičiasi skaičiukai, nusistovi ir
akimirką sudvejoji -- „ar tik negrybauja jis čia, būtų gerai
pasitikslinti/pasitikrinti...“?