Tema: Re: ugnies sviesos bangos ilgis
Autorius: AMB
Data: 2009-05-05 14:22:18
nelabai supratau ka turi omeny. sakai gali nepersikrauti o siaip susigadinti
rame duomenys? nu kiek bandziau tai nebuvo kad pakistu reiksmes , visada tik
restartinosi picas is naujo. ir kuo galetu man padeti  watchdog mano
situacijoje, nes jo dabar nenaudoju. paprasciausiai kai strartuoja picas
portu isvadai prilyginame nuliams. bet siaip tai su ta restartavimosi
problema ir neplanuoju palikti.