Tema: Re: ugnies sviesos bangos ilgis
Autorius: AMB
Data: 2009-05-05 13:49:30
taip, esu tikras, nes po reseto viskas pradeda suktis is naujo, o pradzioje
priskiriu nulius viskam. be to reseto problema manau kazkaip isspresiu, jei
ka bandysiu kitus kontrolerius, kitoki pica arba atmeli gal tada
nepersikrovines. be to turiu tokia vilti, kad gal dar biski ekranuosis ta
kibirkstis , nes bus peciaus viduje.