Tema: Re: LED prožiko remontas?
Autorius: anzelmas
Data: 2009-05-05 11:56:16
Turiu sita
http://aic.lt/prothektoriai-thibintai/02-led-thibintuveliai/led-thibintuvelis-alc-1112c/prod_1091.html
miske nebandziau naudot dar, bet kai gaudziau stintas ant ledo per nakti,
tai prie minusines temperaturos sviete visa nakti be sustojimo ir nebiski
nepasilpnejo sviesos srautas. Siaip sviecia pakankamai ryskiai tik gal biski
perdidele sviesos sklaida. Korpusas tikrai patikimai atrodo nors ir kinieciu
darbas.