Tema: Re: LED prožiko remontas?
Autorius: Shadowed
Data: 2009-05-05 09:08:09
as va sita pasiemiau:
http://www.tomita.lt/prekes.php?id=20&cat_id=223
Kodas: P3821

1W dar pasikeiciau i 3W. Siaip sviecia cold white, tai nepatiko del to isimeciau warm white 3W leda. Is kitajcu kazka siunciausi, liko nepanaudotas tai ir idejau... Sviecia gerai, dega ilgai... Naudoju jau metus. Beje mechanikams irgi tokius paemiau, irgi metus jau trina visaip, kol kas dar nesuvare, kaip kitu proziku...