Tema: Re: Kas galit perlituot (Vilniuje)?
Autorius: ABLomas
Data: 2013-07-13 10:02:13
On 2013.07.12 23:37, Veritas wrote:
> ar pagal didziausia tikimybe ,nes ten pagrindines valdymo mikroschemos?
> plokstes biski skiriasi, detales lygiai tokios pacios?

Žinau, kad pagrindinis problemų šaltinis - perkaistantis didysis krabas,
kuris su laiku pradeda gliučint. Bent daugumoje tokių atvejų (aš ne
pirmas ir ne šimtasis, kuris su tokia problema susiduria ;-)

Ir žinau, kad problemą galima būtų išspręsti perlituojant intelio
flash'ą, kuris yra šalia, ale tą norėtųsi daryt jei pagrindinio
perlitavimas nepadės - kaip pats matei, plokštės bišky skiriasi... Nors
ten daugiau pasyviniai komponentai pasikeitę, bet mačiau kad ir poros
CAN tranceiverių trūksta, tai flash'o transplantacija būtų rizikingas
reikalas.