Tema: Re: Kas galit perlituot (Vilniuje)?
Autorius: ABLomas
Data: 2013-07-12 23:18:21
On 2013.07.12 19:50, Veritas wrote:
> Cia ir nereikia antgalio. PAimk fena is apacios pakaitink iki 100
> laipsniu ir su karstu oro stotele is virsaus tada iki kol nusiims.

Matai, lituot pats gal ir nulituočiau (nors tokių gabaritų krabo nesu
tvarkęs - koks F4'tas max), ale labai tikėtina, kad suvelsiu kontaktus į
krūvą, nulituosiu aplinkinius komponentus, sugaišiu kokias 4 valandas ir
dar neaišku ar neperkaitinsiu...
Tai aš kaip ir preferinu sumokėt kažkiek žmogui, kuris ant to turi
atkalęs ranką ir, greičiausiai, padarys tai kokybiškiau. Nu ir belenkiek
greičiau ;-)