Tema: Re: dviracio elektrifikavimas ?
Autorius: Eyjafjallajökull
Data: 2013-05-13 15:04:42
O akumuliatorius gal irgi iš jų pirkai?
LiFePO4 10AH48V su BMS ir pakrovėju kainuoja 220$ - lyg ir nebloga kaina?

"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message 
news:kmptji$gbq$1@trimpas.omnitel.net...
> PVM'a moket tenka, daiktai per dideli, kad be mokesčių praeitų. Muito 
> nebuvo.
>
> Šiaip tai kit'ą ir perki. Tik į tai neįeina akumuliatorius, nes tai 
> dalykas brangus, ir nėra prasmės juos į KIT'ą įtraukinėti.
>
> Taip kad atsisiunti ratą su valdikliu ir visais pričindalais, ir 
> organizuojiesi akumą.
>
> Pirkau 36v 500W, bet tai buvo klaida. Pašėrus iš 48 voltų, pasidarė 
> normalus daiktas. Šiaip 36V KIT'as normaliai laiko 48 voltus.
>
> "Andrius" <adaubaras@gmail.com> wrote in message 
> news:kml3j8$b1a$1@trimpas.omnitel.net...
>>O kaip su siuntimu reikalai praėjo ar daug reikėjo pvm ir muito sumokėti?
>> Ir kokios galios pats pirkai? Ar verta ten iškarto pirkti visą KIT?
>>
>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message 
>> news:kmioim$6fm$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tas variklis sveria pakankamai daug. Neuzkelsi priekinio rato ant 
>>> bordiuro. Pagalvok pats - ar normali konstrukcija, kur priekinis ratas 
>>> yra sunkus?
>>>
>>> Stumdo variklius daug kas. As pvz pirkcau cia 
>>> http://vpower.hk/product_list.php. Tai zinoma nereiskia, kad cia 
>>> geriausia produkcija, na bet savo darba atlieka.
>>>
>>>
>>> "Eyjafjallajökull" <domodo@gmailas.com> wrote in message 
>>> news:kmidup$r70$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Na gal tu ir teisus, neturiu patirties o samprotavimai tai tik 
>>>> teoriniai :)
>>>>
>>>> Geriau parašyk, kodėl varomas priekis yra blogis?
>>>> ir gal galėtum užrodyt kur internete konkrečius komplektus su tuo 
>>>> "direct drive"?
>>>>
>>>>
>>>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message 
>>>> news:kmi184$cvv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Domejomes darem vazinejam jau antrus metus. Zashybys daiktas.
>>>>>
>>>>> Trumpai tarus teorija tokia:
>>>>>
>>>>> Parduotuviniai dviraciai nedziugina, gaidys yra, galingumas mazas, 
>>>>> vienzo neverta demesio. Reik daryt paciam.
>>>>>
>>>>> Brangiausias daiktas tai akumas. Su desovkem prasidet tai ismesti 
>>>>> veltui pinigai, reikia imti normalu LiFePo4, kastuos taip apie1500 lt 
>>>>> (dar neatsoko noras?) ir tai sudarys bent puse viso dviracio kainos.
>>>>>
>>>>> Varikli statyt tik i galini rata, priekinis yra blogis. Variklis turi 
>>>>> but direct drive, geared nelabai gerai, direct drive yra neuzmusamas. 
>>>>> Akuma nestatyt and bagazines, o tik i remo viduri, nes tada svorio 
>>>>> pasiskirstymas bus teisingas.
>>>>>
>>>>> Amortizacija yra silpna vieta. Jei pavyktu viska sustatyti i rema su 
>>>>> amortikais ir prieky ir gale butu geriausias variantas.
>>>>>
>>>>> Akumo itampa turi but bent jau 48 voltai, talpa bent jau 10 Ah, 
>>>>> iskrovimo srove bent jau 2C.
>>>>>
>>>>> Su tokiu ukiu galima tiketis 40-44 km/h max greicio, per daug 
>>>>> nesmaugiant (30-35 km/h) turetu uztekti taip apie 25-30 km.
>>>>>
>>>>> Na ir - mynimas tokiam dviraty tai tik siaip, kartais, kai manevruoji 
>>>>> ar nori padet i kalna. Jei lygiu asfaltu, tai gazas dugnas ir tik 
>>>>> vairuoji. Siaip aparatas gaunasi nelengvas.
>>>>>
>>>>> "eMJei" <mjordanas@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:kmgvbg$qjv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> man irgi sitas klausimas kirba, deja vejais paleist tuos 800 Lt ar 
>>>>>> kiek ten uz nelabai gerai veikainti sprendima nesinori..norisi 
>>>>>> nuomoniu..pasimokyt is kitu klaidu:)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2013-05-09 20:40, eyjafjallajökull rašė:
>>>>>>> uzmaciau kad ateina I mada elektrizuot dviracius, parduodami 
>>>>>>> kompektai
>>>>>>> ju elektrizavimui, t.y. ratas (priekinis arba galinis) su varikliu +
>>>>>>> valdiklis + ten dar kazkas ir batareikos, tad gal kas
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>
>