Tema: Re: DX extreme itr muitai
Autorius: arunazz
Data: 2013-05-03 14:36:09
"4r" <4r@rf.lt> wrote in message news:klvniq$upg$1@trimpas.omnitel.net...
>o kaip daiktas ar vertas demesio?
> per ta kamera matosi kas nors?
vga raiska, snukiai matosi, kentet galima

>kaip tas pan ir tilt ar girdisi? kaip suprantu nakty isijungia led
>apsvietimas?
biski girdisi per web intrfeisa, kai sukiojasi, mechaniskai isoreje - vos
vos girdisi.
nakti led isijungia, per kelis metrus apsviecia, vaizdas zombiskas (spalvu
nera)

> mane domina ar galima nustatyti kad kamera isijungtu tik nuo judesio, +
> kad būtų galima daryti (schedule monitorinima)

pas mane padaryta, kad nuo judesio siustu i emaila, siuncia paeiliui 6
nuotraukas

> dar skaiciau kad kitus nervina pastoviai degantis ledas ir galima ji
> disablinti su 3rd fw.
led gesinasi per opcijas, bet IR zibejimas nakti matosi

> beje paskutinis klausimas kaip WIFI rysys ar stiprus? uz 5 nuo routerio
> veiks kamera?
 per 4-5 metrus (mano atveju) - veikia, modemas - Pirelli drg-125, bandziau
per 2 plytu siena - veikia.