Tema: Re: DX extreme itr muitai
Autorius: 4r
Data: 2013-05-03 11:04:58
o kaip daiktas ar vertas demesio? per ta kamera matosi kas nors? kaip tas
pan ir tilt ar girdisi? kaip suprantu nakty isijungia led apsvietimas?

mane domina ar galima nustatyti kad kamera isijungtu tik nuo judesio, + kad
būtų galima daryti (schedule monitorinima)
dar skaiciau kad kitus nervina pastoviai degantis ledas ir galima ji
disablinti su 3rd fw.
beje paskutinis klausimas kaip WIFI rysys ar stiprus? uz 5 nuo routerio
veiks kamera?

-4r

"Shlipsas"  wrote in message news:kluhgn$378$1@trimpas.omnitel.net...

ash tokia paemiau ish uk ebay uzh 80$. Sutaupiau ir laiko, ir energijos ir
muitu nereik.

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96