Tema: Re: Powerbankas?
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-04-16 22:05:10
On 2013-04-15 13:33, Levas wrote:
> niekada neprisireike to powerbanko. Uztat as zinau, kad net su puses
> kvadratinio metro tikru saules elementu mano power bankas nepasikrauna.
> Per mazai saules.

Keista... O mano kemperio akumas puikiai pasikrauna su puses kvadratinio
metro kinietiska saules baterija su lietuviska saule :-))  Kai pernai
viduri vasaros sumontavau saules baterija, daugiau kemperio akumo krauti
nuo 220V nebuvo poreikio :-) .  Kiekviena vasaros savaitgali kemperio
akumas maitino vandens siurbli, telika, radija, apsvietima, kai kada
sildytuvo ventiliatoriu... Pakol nebuvo saules baterijos, akuma tekdavo
krauti po kiekvieno savaitgalio...

Audrius K.