Tema: Re: Powerbankas?
Autorius: Martynas
Data: 2013-04-10 17:05:22
Nesuprantu kam tau tokia plyta, kad pora kart rageli pakrauti ?
As naudoju
http://www.amazon.co.uk/5600mAh-External-Battery-Charger-Flashlight/dp/B005NFOA0S/ref=sr_1_2?s=electronics&ie=UTF8&qid=1365598764&sr=1-2&keywords=anker
nuo jo mano ragelis pasikrauna 4 kartus ir patenkintas kolkas, naudojau gal
20 pakrovimu kolkas, ir kalbant apie kitaicus, stenkis nepamirsti muito ir
PVM, nes man is paskutiniu 3 siuntiniu ne vienas nepraejo be ju, labai
gieztai pradejo tikrinti.

6000 mAh, per akis 3-4 kartams pakrauti 1700 mAh ismanuji, o Powerbankuose
siaip talpa tiesiogiai proporcinga jų dydžiui.