Tema: Re: Kaip suletinti RC auto?
Autorius: Night
Data: 2013-03-15 15:11:52
Zodziu taip. Po vakar pasivazinejimo po gatvele pirkau siandien amortika,
sake ir pusasi, nes dingo sniege. Ai dar vairo trauke. :) Bet cia ne esme.
Problema vistik yra ne ESC, o valdyme. Propeleryje patare ant to paprasto
valdymo sukeisti kanalus (siustuve) vairo ir gazo, nes ant vairo kanalo
siustuve yra potencas, reguliuojantis jautruma. Nu ir voila - pastatau
jautruma ant 1 - i prieki vaziuoja pamazu, bet blyn atgal nevaziuoja! Pakeli
jautruma - vaziuoja ir atgal, bet tada i prieki jau per smarkiai. Kai pirma
karta ijungiau, tai ESC reikejo galines padetis uzfiksuoti forward ir
backward, galovju gal tu padeciu uzfiksavimas pakartotinai padetu sutvarkyti
vaziavimo atgal problema? Bet kitaiskas manuyalas nieko nesako apie padeciu
pakatotini fiksavima. O ta procedura, skirta pirminiam fiksavimui -
nebeveikia blet....