Tema: Re: Kaip suletinti RC auto?
Autorius: Night
Data: 2013-03-14 14:16:43
Na ir kaip man isgooglinti? T.y. mano klausimas butu toks - ar cia valdymas (t.y siustuvas) lievas ir
"grubiai" gaza kelia, ar ESC. Kadangi ESC labai mazas ir be jokio ausinimo, tai galiu tik speti, kad jis is
tiesu moka "atiduoti" tik itampa tik nuo tam tikros ribos, todel spaudziant gaza pamazu yra sioks toks
"pravalas" ir tada jau gazo iskart ganetinai daug. Teisingai mastau? Reiks pabandyti gal itampa
pamatuoti duodama varikliui. Juk ESC itampa riboja, teisingai? Tik su kuo palyginti?