Tema: Re: 18650 akumuliatoriai
Autorius: Kantega
Data: 2012-12-03 19:29:54
sutinku.
gal gali padėti išsiaiškinti kas netvarkoje?
Visų pirma man labai keista, kad to reguliatoriaus išėjime tarp ritės ir apkrovos nėra kondiko(ir nenumatyta). reiškia topologija yra tokia kaip parodyta
http://en.wikipedia.org/wiki/Buck_converter
Fig.1

Jei aš teisingai suprantu principą, išėjimo kondikas kiek suprantu yra skirtas tik išlyginti išėjimo I/U šokinėjimą, o pats konverteris gali veikti ir be jo, nes energija yra saugoma ritėje.

Ant čipo parašyta
9906
HB04
Akiniai nieko protingo apie tokią kombinaciją nepasakė...