Tema: Re: 18650 akumuliatoriai
Autorius: Kantega
Data: 2012-12-02 19:50:53
Pamatavau  Voc....
pradinis matavimas - 4.06V (akumai ne šviežiai pakrauti)
po dešimt minučių - 3.8V

ant smūgio radau tokią orientacinę lentelę
4,2 V --- 100 %
4,1 V --- 90 %
4,0 V --- 80 %
3,9 V --- 60 %
3,8 V --- 40 %
3,7 V --- 20 %
3,6 V --- 0 %
Priimant deklaruotą 3Ah talpą už tikrą pinigą (kuom aš netikiu) skirtumas būtų 1,2Ah/10 minučių.
ar čia dar ką nors išskaičiuot  įmanoma?

ir LEDas karštas kaip turi būti.