Tema: Re: OT: "dregmes sugeriklis", ar realiai naudingas?
Autorius: krx
Data: 2009-04-23 00:12:41
Beje, analogiškas sprendimas labai neblogai veikia bet kuriuo metų laiku,
jei tiesiogiai nelyja. Pakaitini mašiną natūraliai ar per pečiuką, o tada
atidarai visas keturias dureles skersvėjui bent kelioms minutėms. Turbūt 80%
drėgmės neteksi automatiškai. Žiemą, kai oras sausas, labai gerai veikia,
nes vis vien nuo sniegų prisikrečia, žmogus prikvėpuoja.